ÜFSZ

„Ön a Blablabla Kft. ügyfélszolgálatát hívta. Tájékoztatjuk, hogy a beszélgetést minőségbiztosítási okokból rögzítjük. Felhívjuk figyelmét, hogy a kettőskereszt gomb megnyomásával bármikor visszaléphet az előző menüpontra. Ha szeretné beazonosítani magát a gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, nyomja meg a kilences gombot.”

Szeretném, megnyomom.

„Készüléke nyomógombjai segítségével adja meg hatjegyű szerződésszámát, amelyet a számlalevelek jobb felső sarkában talál, majd nyomja meg a csillag gombot.”

Megadom, megnyomom.

„Kérjük, adja meg hat számjegyű PIN kódját, majd nyomja meg a csillag gombot.”

Megadom, megnyomom.

„Hibabejelentés: egyes gomb.”

Megnyomom.

„Csatornabeállítással kapcsolatos problémák jelentése: egyes gomb. Televízióval kapcsolatos hibák bejelentése: kettes gomb. Internettel kapcsolatos hibabejelentés: hármas gomb.”

Megnyomom a hármast.

Zene. Zene. Még egy kis zene.

„Minden ügyintézőnk foglalt. A várható várakozási idő: több mint öt perc.”

Ha kicsit gondolkodnátok és rögtön az utolsó két mondattal indítotok a nyomkodós-azonosítós baromság helyett, akkor megspóroltam volna az életemből néhány percet, amit így viszont rátok kellett elb@ßnom…